CONDICIONS QUE REGULEN LA CAMPANYA
«Compra a prop, compra amb confiança»
Objectiu de la campanya
L’Ajuntament de Cornellà, a través de l’empresa Municipal PROCORNELLÀ, promou una iniciativa que té com a objectiu principal dinamitzar el comerç de la ciutat.
A partir de l’1 de novembre del 2022, es posaran en circulació targetes-moneder per un import de 1.000.000 d’euros; dels quals, 250.000€ els aportarà l’Ajuntament de Cornellà.
Cada targeta tindrà un valor de 100€ i el comprador podrà adquirir-la per 75€.
La diferència, 25€, l’aportarà l’Ajuntament.
PROCORNELLÀ promou aquesta iniciativa desenvolupant una plataforma de suport (www.compracornella.cat), un pla de comunicació/difusió i l’aportació/bonificació municipal del 25% del valor de la compra que faci el consumidor als establiments adherits, amb el doble objectiu de donar suport també a l’economia familiar en moments d’incertesa econòmica, alhora que aporta liquiditat al teixit econòmic local i de proximitat per tal d’afavorir-ne la continuïtat.
A qui va adreçada la campanya?
Al COMERÇ de la ciutat: es poden adherir tots els comerços que compleixin íntegrament els requisits següents:
- Els establiments comercials físics ubicats i inscrits al terme municipal de Cornellà.
- Els establiments han de tenir un màxim de 10 treballadors.
- Queden excloses les filials de grans firmes nacionals o internacionals.
A la CIUDADANIA de Cornellà: tots els ciutadans de Cornellà que compleixin els requisits que es marquen a continuació, podran participar en la campanya de suport al nostre comerç:
- Les persones majors d’edat.
- Les persones censades com a residents de Cornellà.
- Només es podrà adquirir una targeta per DNI.
Com funciona?
Per al COMERÇ:
- Els comerços ja adherits en campanyes anteriors són partícips de l’actual campanya de forma automàtica.
- Els comerços que no estan adherits ho poden fer quan ho desitgin enviant un mail compracornella@procornella.cat
- Els comerços adherits accepten les normes i condicions exposades per dur a terme la campanya promocional.
- El comerç adherit es compromet a posar, a zona visible, la identificació que li serà lliurada després de ser acceptada la seva adhesió.
- En cas que el comerç cessi la seva activitat mentre encara està en vigor la campanya, ho haurà de comunicar al Departament de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Cornellà.
Per al CIUTADÀ:
- El ciutadà interessat a participar a la campanya podrà adquirir la targeta-moneder a través de la pàgina web: www.compracornella.cat de l’1 de novembre 2022 al 31 de desembre 2022.
- La targeta té un cost de 75 € i us permetrà fer compres per valor de 100 €, en qualsevol dels establiments adherits a la campanya.
- Els ciutadans podran veure el llistat d’establiments adherits, a la mateixa pàgina web.
- Només tindran opció a una targeta per cada DNI.
Quan realitzi la compra de la targeta on line, haurà de definir on voldrà passar a recollir-la físicament a partir de les 24h de la compra al punt de recollida escollit i sempre en dies laborables.
- Procornellà, carrer Albert Einstein, 47-49. De dilluns a divendres de 9h a 14h.
- OLH – Oficina Local de l’Habitatge, carrer Avellaner, 7. Dilluns i dimecres de 8,30h a 14,30h i de 15,30h a 19h . Dimarts, dijous i divendres de 8,30h a 14,30h.
- Centre Cultural Joan N. García-Nieto, carrer Mossèn Andreu, 13-19 vestíbul. De dilluns a dijous de 17h a 20h.
- Mercat Municipal Centre, plaça de Lluis Companys, s/n. Dimarts de 9.30h a 13.30h i els divendres de 17h a 20h.
- Mercat Municipal Sant Ildefons, av. de Sant Ildefons, s/n. Dijous de 9h a 13h.
- Mercat Municipal de Marsans, plaça de Lluís Marsans i Peix, s/n. Dijous de 9h a 13h.