CONDICIONS QUE REGULEN LA CAMPANYA

“Compra a prop, compra amb confiança”
1. Objectiu de la campanya

L’Ajuntament de Cornellà, a través de l’empresa Municipal PROCORNELLÀ, promou una iniciativa que té com a principal objectiu, dinamitzar el comerç de la ciutat.
La venda de targetes durarà des del 29 de novembre de 2021 i fins el 31 de març de 2022.

A partir del 29 de novembre 2021, es posaran en circulació targetes-moneder per un import d’1.600.000 euros; dels quals, 400.000 € els aportarà l’Ajuntament de Cornellà.
Cada targeta tindrà un valor de 100 € i el comprador podrà adquirir-la per 75 €.
La diferència, 25 €, l’aportarà l’Ajuntament.

PROCORNELLÀ promou aquesta iniciativa desenvolupant una plataforma de suport (www.compracornella.cat), un pla de comunicació/difusió i l’aportació/bonificació Municipal del 25% del valor de la compra que realitzi el consumidor en els establiments adherits, amb el doble objectiu de recolzar també l’economia familiar en moments d’incertesa econòmica, alhora que s’aporta liquiditat al teixit econòmic local i de proximitat a fi d’afavorir la seva continuïtat.

2. A qui va adreçada la campanya?

Al COMERÇ de la Ciutat: s’hi poden adherir tots els comerços que compleixin íntegrament els següents requisits:

  • Els establiments comercials físics ubicats i inscrits al terme municipal de Cornellà.
  • Els establiments hauran de tenir un màxim de 10 treballadors.
  • Queden excloses les filials de grans firmes nacionals o internacionals.

A la CIUTADANIA de Cornellà: tots els ciutadans de Cornellà que compleixin els requisits que es marquen a continuació, podran participar en la campanya de recolzament al nostra comerç:

  • Les persones majors d’edat.
  • Les persones censades com a residents de Cornellà.
  • Només es podrà adquirir una targeta per DNI.
3. Com funciona?

Per al COMERÇ

  • Els comerços hauran d’adherir-se a la Campanya omplint el Formulari facilitat amb tal finalitat en la pàgina web: www.compracornella.cat en el termini indicat (25 d’octubre 2021).
  • Els comerços adherits accepten les Normes i Condicions exposades per dur a terme la campanya promocional.
  • Un cop feta la inscripció i sol·licitud corresponent, el comerç rebrà i conservarà la confirmació d’adhesió corresponent.
  • El comerç adherit es compromet a posar, en zona visible, la identificació que li serà entregada durant el mes de novembre un cop acceptada la seva adhesió.
  • En el suposat cas que el comerç cesi la seva activitat mentre encara està en vigor la Campanya, haurà de comunicar-ho al Departament de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Cornellà.

Per al CIUTADÀ

  • El ciutadà interessat en participar en la campanya podrà adquirir la targeta-moneder a través de la pàgina web: www.compracornella.cat i a partir del 29 de novembre de 2021.
  • La targeta té un cost de 75 € i li permetrà fer compres per valor de 100 €, en qualsevol dels establiments adherits a la campanya.
  • Els ciutadans podran veure el llistat d’establiments adherits, en la mateixa pàgina web.
  • Només tindran opció a una targeta per cada DNI.

Quan realitzeu la compra de la targeta on line, heu de definir on voldreu passar a recollir-la físicament a partir de les 24h de la compra al punt de recollida escollit i sempre en dies laborables.

  • Procornellà, carrer Albert Einstein, 47-49 – Horari de dilluns a divendres de 9h a 14h
  • OLH – Oficina Local de l’Habitatge, carrer Avellaner, 7 – Horari dilluns i dimecres de 8,30h a 14,30h i de 15,30h a 19h . Dimarts, dijous i divendres de 8,30h a 14,30h
  • Mercat Municipal Centre, plaça de Lluis Companys, s/n – Horari dimarts i dimecres de 9,30h a 13,30h i els divendres de 17h a 20h
  • Centre Cultural Joan N. García-Nieto, carrer Mossèn Andreu, 13-19 vestíbul – Horari de dilluns a dijous de 17h a 20h

Ja només queden:

Dies
Hores
Minuts
Segons